Veebipoe müügitingimused
Veebipoe femcare.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Bestus (registrikood 16405455), juriidiline aadress Sepa, Saunja küla, Kuusalu vald, Harju maakond 74636.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
- Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik hinnad on eurodes.
- Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kohaletoimetamise viisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.
- Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine ja tasumine
- Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi.
- Tellimuse vormistamisel tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kohaletoimetamise viis.
- Tasu suurus kuvatakse ekraanile ning selle saab tasuda turvaliselt läbi järgmiste makseviiside:
- Eesti pangalingid
- Soome pangalingid
- Läti pangalingid
- Leedu pangalingid
NB! Pangalingiga tasumisel vajuta kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde”.
- Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas (pangalingiga vastava panga turvalises keskkonnas; krediitkaardiga Maksekeskus AS turvalises keskkonnas).
- Müüjal puudub ligipääs ostja panga- ja kaardiandmetele. Müügileping jõustub alates tasu laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
- Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed Maksekeskus AS-le.
- Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise või muu põhjuse tõttu, teavitatakse ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kauba kohaletoimetamine
- Kaupu toimetatakse kohale Eestis.
- Veebipoe pakiautomaatide partnerid on Omniva, Unisend, Venipak ja DPD.
- Ostjal on võimalik valida endale sobiv kohaletoimetamise viis, mis kuvatakse tellimuse vormistamisel.
- Kauba saatmiskulud kannab ostja. Saatmiskulu suurus sõltub valitud pakiautomaadist ning kuvatakse ostukorvis ja kassas enne tellimuse kinnitamist.
- Eesti-sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostjani 2–5 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist, kui toote juures ei ole märgitud teisiti.
Taganemisõigus
- Vastavalt võlaõigusseadusele (§ 53 lg 1) on tarbijal õigus veebipoest ostetud kaubast taganeda 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
- VÕS § 53 lg 4 p 5 kohaselt ei kehti taganemisõigus hügieenikaubale, kui see on pärast kättesaamist avatud või kasutusele võetud.
- Kuna menstruatsioonipesu kuulub hügieenitoodete hulka, ei ole avatud pakendis või kasutatud menstruatsioonipesu võimalik tagastada ega ümber vahetada.
- Kui toode on kasutamata ja originaalpakendis, on tarbijal õigus 14 päeva jooksul ostust taganeda.
- Kauba tagastamise otsesed kulud (sealhulgas postikulu) tasub tarbija.
- Taganemiseks tuleb saata vabas vormis avaldus e‑posti aadressil info@femcare.ee, märkides tellimuse numbri ja tagastatava kauba.
- Müüja tagastab ostjale tasutud summa hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse kättesaamisest, kuid mitte enne, kui tagastatav kaup on müüjani jõudnud.
Hügieenikaubad ja erandid
- Menstruatsioonipesu kuulub hügieenitoodete hulka.
- Avatud pakendis või kasutatud menstruatsioonipesu ei ole võimalik tervisekaitse- ja hügieenilistel põhjustel tagastada ega ümber vahetada.
- Palume enne pakendi avamist hoolikalt kontrollida toote suurust ja sobivust. Selleks tutvu kindlasti ka toote pildigaleriis oleva mõõtude tabeliga, mis aitab valida sobiva suuruse.
Pretensiooni esitamise õigus
- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmnes kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale.
- Esimesel aastal pärast kauba üleandmist eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmise ajal. Vastupidist peab tõendama müüja.
- Puuduse ilmnemisel peab ostja teavitama Veebipoodi hiljemalt kahe kuu jooksul, saates kirja aadressile info@femcare.ee või helistades numbril +372 56256738.
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis tekkisid pärast kauba üleandmist ostjale.
- Kui kaubal on puudus, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab müüja kauba. Kui see ei ole võimalik, tagastab Veebipood ostjale kogu ostusumma.
- Veebipood vastab kaebusele 15 päeva jooksul kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.
Isikuandmete töötlemine ja otseturustus
- Veebipood kasutab ostja isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
- Andmeid edastatakse kauba kohale toimetamiseks ainult vastavatele transpordiettevõtetele.
- Veebipood saadab uudiskirju ja pakkumisi ainult juhul, kui ostja on andnud selleks nõusoleku.
- Ostjal on igal ajal õigus loobuda uudiskirjadest, järgides kirjas toodud juhiseid või saates vastavasisulise soovi aadressile info@femcare.ee.
Vaidluste lahendamine
- Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e‑posti aadressile info@femcare.ee või helistada telefonil +372 56256738.
- Kui ostja ja Veebipood ei jõua kokkuleppele, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (menetlustingimused: https://komisjon.ee). Menetlus on tarbijale tasuta.
- Lisaks võib ostja pöörduda vaidluste lahendamiseks ka Euroopa Liidu veebipõhise platvormi poole: https://ec.europa.eu/consumers/odr.